10 Weken buitenlandstage in Porto! - Reisverslagen van Kay Brouwers - WaarBenJij.nu 10 Weken buitenlandstage in Porto! - Reisverslagen van Kay Brouwers - WaarBenJij.nu
10 Weken buitenlandstage in Porto!

Voor mijn opleiding ga ik 10 weken op buitenlandstage in Porto! Hier ga ik stage lopen bij een bedrijf die toeristen, scholen en bedrijven voorziet van allerlei activiteiten. Je kan hierbij denken aan paintballen, kanoën enz.

Voor mijn studie moet ik een blog bij houden. Hierop kunnen de mensen die interesse hebben in wat ik hier allemaal mee maak mij volgen.

Veel lees plezier,

Groeten Kay!

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2015

Porto Week 10/10!
Kay

Voor mijn opleiding ga ik 10 weken op buitenlandstage in Porto! Hier ga ik stage lopen bij een bedrijf die toeristen, scholen en bedrijven voorziet van allerlei activiteiten. Je kan hierbij denken aan paintballen, kanoën enz. Voor mijn studie moet ik een blog bij houden. Hierop kunnen de mensen die interesse hebben in wat ik hier allemaal mee maak mij volgen. Veel lees plezier, Groeten Kay!

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1461

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 27 Juni 2015

10 Weken buitenlandstage in Porto!

Landen bezocht: